Skip to content

Frank van der Zanden is geen onbekende in de Brainport regio. Na een loopbaan van ruim 20 jaar bij Rabobank, komt deze verbinder in hart en nieren Groep5700 versterken als new business manager en sparringpartner. Voor wie Frank nog niet kent, stelt hij zichzelf hieronder voor.

Verbinden, waardecreatie en impact

‘We leven in een continu veranderende wereld met een hoge mate van onzekerheid en complexiteit. De afgelopen jaren heb ik met veel ondernemende mensen om tafel gezeten en trajecten begeleid in diverse sectoren. Daarin zijn drie dingen cruciaal: Mensen verbinden, waardecreatie en impact maken. In mijn nieuwe rol bij Groep5700 neem ik klanten mee op reis. Onderweg zullen we beren op de weg tegenkomen, maar door continue bij te sturen en anticiperen op ontwikkelingen gaan we samen koerswinst boeken.

Samen op kop

Samen bereik je meer dan alleen. Daar geloof ik heilig in. Als friskijker en dwarsdenker help ik organisaties om even pas op de plaats te maken. Even stil staan in de beweging, de onderste steen  boven halen om vervolgens te versterken. Focus op de bedoeling in het belang van de klant achter de klant (bijdrage-beginsel). Organisaties die waarden gedreven zijn, hebben namelijk een voorsprong op hun concurrenten dankzij bevlogen medewerkers en loyale klanten (ambassadeurs). Zo komen we samen op kop!

Aandacht is het nieuwe goud. Communicatie draait om mensen, en mensen binden aan jouw verhaal. Dan kom je pas echt tot duurzame oplossingen met optimaal resultaat.

Keertje samen sparren? Neem dan contact met mij op.

Frank van der Zanden
Frank@groep5700.nl
06-29200462

Dit vind je misschien ook leuk
Omgaan met geld Groep5700
In de week voor mijn vakantie was het weer tijd voor een Oscaruitreiking, de traditionele finale van onze lessencyclus Omgaan met Geld. We komen al vijf jaar op bijna alle middelbare scholen in Helmond; dit keer was het sluitstuk voor de tweede keer op het Vakcollege. Oorsprong Omgaan met Geld De gemeente Helmond wilde in 2010 een zeer relevant onderwerp onder de aandacht van jongeren brengen: steeds meer scholieren raken al in de schulden. Wij bedachten het filmproject. Collega Udo heeft twintig jaar onderwijservaring en weet als geen ander hoe je...
Social,Influencer,Concept.,Media,Content,To,Grab,Like,From,Social
Ik mag er graag over praten, de Weapons of Influence van hoogleraar Psychologie en Marketing Robert Cialdini. Een naam die iedereen die werkt in de marketing en communicatie, intussen wel zou moeten kennen. In 2001 publiceerde hij zes universele principes van beïnvloeding. In het boek Influence beschrijft Cialdini zes wetenschappelijk bewezen verleidingsprincipes (ook wel bekend als Six Principles of Persuasion of Six Universal Truths of Influence) die ingezet kunnen worden om de bezoeker of klant te verleiden tot een bepaalde actie. Enorm boeiende materie. Interessant is dat de technieken allemaal toepasbaar zijn bij contentmarketing. Wederkerigheid...