Skip to content
Lisa de Beer - Groep 5700
Projectleider Communicatie & Organisatie

Lisa heeft een passie voor organiseren, communicatie en social media. Ze is onze specialist in live communicatie. Wat houdt dat in? Zorgen dat álles achter de schermen geregeld is tijdens evenementen zoals open dagen, personeelsfeesten, incentives, sales meetings, teambuilding dagen, etc. Wil je een statement maken naar (potentiële) klanten toe? Ben je een nieuwe weg ingeslagen of is jouw bedrijf the new kid in town? Of wil je er voor zorgen dat medewerkers efficiënter gaan samenwerken middels een creatieve of sportieve heidag? Lisa komt met creatieve ideeën en plannen en organiseert het van A tot Z… of gewoon daar waar nodig.

Daarnaast verzorgt Lisa graag een stukje contentmarketing en social media voor de klant. Deze duizendpoot is op verschillende vlakken in te zetten. Als eindredactie biedt ze een kritische blik op de content, als time keeper bewaakt ze de planning en als project manager houdt ze korte lijntjes met samenwerkingspartners om elk project te laten slagen. Zie je door de bomen het bos niet meer en heb je iemand nodig die de touwtjes in handen neemt? Lisa to the rescue en structuur will follow!

Lisa’s achtergrond

Lisa heeft Commerciële Economie (Marketing Management) gestudeerd aan Fontys Hogescholen in Eindhoven. Na haar afstuderen heeft ze zich bij Rabobank aangesloten om het webcare team een nieuwe impuls te geven. Daarna is ze de eventbranche ingerold en heeft ze in binnen- en buitenland op de mooiste locaties zakelijke evenementen georganiseerd en uitgevoerd

Projecten door Lisa

Samenwerkdag RES MRE

Samenwerkdag geeft Metropoolregio Eindhoven nieuwe energie, kennis en inspiratie

Energie

Samenwerken door kennis te delen. Dat was het thema van de Samenwerkdag Energietransitie die Groep5700 mocht organiseren voor Metropoolregio Eindhoven. In het Huis van Waalre gingen ruim 70 ambtenaren en afgevaardigden van de Provincie, waterschappen en netbeheerders tijdens interactieve kennissessies met elkaar in gesprek. We blikken terug op een dag vol energie, kennis en inspiratie.

Coen Pots

Partnerbijeenkomst – Hoe digitaal bewust ben jij?

Maatschappelijk Onderwijs

De Week van Digitaal Bewustzijn in Helmond vond plaats van 27 november tot en met 1 december 2023. Diverse partners werkten samen om deze week tot een groot succes te maken. Tijdens de partnerbijeenkomst, georganiseerd door Groep5700, werd teruggeblikt op de week en vooruit gekeken naar de volgende editie in 2024. Dagvoorzitter Coen Pots voelde de goede energie. ‘Het was een samenzijn van mensen die écht iets willen met dit thema. Dat hebben we nodig om het digitale bewustzijn van onze Helmondse jongeren te vergroten!’

Groep 5700 - Gymnasium Bernrode

Het verhaal van Bernrode als rode draad

Onderwijs

Bij Groep5700 zijn we thuis in onderwijs. Steeds meer scholen weten ons te vinden. Zo raakten we in gesprek met Hans Relou, rector van Gymnasium Bernrode. Hans had gehoord hoe wij verhalen op een strategische manier inzetten en zo organisaties zowel intern als extern naar een hoger plan tillen. En daar stopte het niet! Het verhaal van Bernrode is de rode draad in alle communicatiemiddelen.

stichting dorpshuizen laarbeek. fotografie in de woonkamer van beek en donk

Altijd wat te doen in De Huiskamer 

Maatschappelijk

Ben jij al bekend met De Huiskamer? Dit is dé ontmoetingsplek waar buurtbewoners makkelijk binnenlopen voor een vraag, een praatje, of om mee te doen aan een activiteit. Nog niet iedereen kent de huiskamers in Beek en Donk, Lieshout en Mariahout al. Samen met Kim van Uden zetten wij de huiskamers van Laarbeek in de schijnwerpers.

Toplevel

Dakdekkersvereniging Toplevel staat in heel Nederland op de kaart

(Maak)industrie

Een nieuw samenwerkingsverband van professionele dakdekkers introduceren in de markt. Dat was het doel van de leden van Toplevel. Met een vernieuwde website, SEO, SEA en een contentstrategie voor social media verhogen wij de naamsbekendheid van deze landelijke dakdekkersgroep bij potentiële klanten. Met resultaat!

 

Smart Synergie magazine Lisa

Smart Synergy Magazine

Energie

Vlak voor Lisa’s vakantie lagen er duizend bladen bij Groep5700 op de mat … het Smart Synergy Magazine was een feit! Wat een mooie mijlpaal.

Van Oorschot Aluminium Groep5700

Van nieuwe huisstijl naar vaste communicatiepartner

(Maak)industrie

Het begon met een biertje bij carnavalsvereniging De Keiebijters. Toen Bart van Oorschot gekroond werd tot Prins Carnaval leerde hij PWK-commissielid Jorgen beter kennen. Dat kwam goed van pas, want Bart wilde een nieuwe huisstijl voor zijn familiebedrijf OAS uit Helmond. Of Jorgen hem daar niet bij kon helpen, was zijn vraag aan Groep5700.

Omgaan met geld Groep5700

Omgaan met geld

Onderwijs

Voor Gemeente Helmond ontwikkelden wij jaren geleden het lesprogramma ‘Omgaan met geld’. Een lescyclus voor kinderen in de 2e en/of 3e klas van het middelbaar onderwijs. De eerste middelbare scholieren uit Helmond en omstreken die het lesprogramma volgden, zijn inmiddels bezig met hun eerste baan of hebben het diploma van hun vervolgopleiding op zak (ongetwijfeld zonder in grote financiële problemen te komen). Tijd voor vernieuwing!

Innovatiehuis de Peel Groep5700

Meer zichtbaarheid en bereik voor Innovatiehuis de Peel

(Maak)industrie

Gezien worden, dat wil toch iedereen? Voor een netwerkorganisatie zoals Innovatiehuis de Peel is zichtbaarheid extra belangrijk. Voor het bouwen van een zo groot mogelijk netwerk, om de juiste mensen te bereiken die projecten verder kunnen brengen én om het eigen bestaansrecht te valideren. Al sinds 2018 ondersteunt Groep5700 Innovatiehuisdirecteur Peter de Witte met strategisch communicatieadvies, content marketing en vormgeving. De ambitie voor 2020 was extra bereik en naamsbekendheid creëren en dat is meer dan gelukt!

Pantein - Groep5700

Van ambitie naar resultaat: twee volle klassen voor een zorgopleiding bij MaasZorgWerkt!

Maatschappelijk Onderwijs

Wat levert een campagne mij exact op? Die vraag krijgen we vaker! Niet altijd kunnen we meten wat bijvoorbeeld een storytellingtraject in harde cijfers oplevert. Maar voor onze campagne voor een zorgopleiding bij MaasZorgWerkt kunnen we dat wel. Met gepaste trots delen wij onze resultaten.

Neem contact op

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.