Skip to content
Jorgen Bijsterveld - Groep 5700
Vormgeving

Jørgen probeert de wereld om hem heen mooier en kleurrijker te maken. Een idee te vertalen naar een goed, pakkend beeld dat voor zich spreekt, of een verhaal krachtiger maakt. Van website tot brochure, van autobelettering tot sfeervol podium en van poster tot video.

Jørgens kracht:  het maken van een perfecte visuele vertaling van de inhoud. Een uitwerking die naadloos aansluit bij de gekozen strategie.

Jørgens achtergrond
Jørgen studeerde fotografie en grafische vormgeving aan de Kunstacademie, acteert in verschillende regionale theaterproducties, is fervent pubquizzer en speelt wekelijks drie helften in een van de veteranenteams van SV De Braak.

Projecten door Jørgen

Samenwerkdag RES MRE

Samenwerkdag geeft Metropoolregio Eindhoven nieuwe energie, kennis en inspiratie

Energie

Samenwerken door kennis te delen. Dat was het thema van de Samenwerkdag Energietransitie die Groep5700 mocht organiseren voor Metropoolregio Eindhoven. In het Huis van Waalre gingen ruim 70 ambtenaren en afgevaardigden van de Provincie, waterschappen en netbeheerders tijdens interactieve kennissessies met elkaar in gesprek. We blikken terug op een dag vol energie, kennis en inspiratie.

Toplevel

Dakdekkersvereniging Toplevel staat in heel Nederland op de kaart

(Maak)industrie

Een nieuw samenwerkingsverband van professionele dakdekkers introduceren in de markt. Dat was het doel van de leden van Toplevel. Met een vernieuwde website, SEO, SEA en een contentstrategie voor social media verhogen wij de naamsbekendheid van deze landelijke dakdekkersgroep bij potentiële klanten. Met resultaat!

 

Smart Synergie magazine Lisa

Smart Synergy Magazine

Energie

Vlak voor Lisa’s vakantie lagen er duizend bladen bij Groep5700 op de mat … het Smart Synergy Magazine was een feit! Wat een mooie mijlpaal.

Van Oorschot Aluminium Groep5700

Van nieuwe huisstijl naar vaste communicatiepartner

(Maak)industrie

Het begon met een biertje bij carnavalsvereniging De Keiebijters. Toen Bart van Oorschot gekroond werd tot Prins Carnaval leerde hij PWK-commissielid Jorgen beter kennen. Dat kwam goed van pas, want Bart wilde een nieuwe huisstijl voor zijn familiebedrijf OAS uit Helmond. Of Jorgen hem daar niet bij kon helpen, was zijn vraag aan Groep5700.

Jibb Groep5700

Van tijdelijke vervanging naar vaste communicatiepartner

Maatschappelijk

Het begon met een vacature. Jibb+, toen nog Stichting JIBB zonder plus, zocht wegens zwangerschapsverlof een office assistent met affiniteit voor communicatie. Een perfecte klus voor Groep5700, want wij kenden de stichting die heel Helmond in beweging brengt al goed. In 2013 was Marcel namelijk al betrokken als strategisch marketingadviseur bij Stichting JIBB. Met het bestuur werkte hij het idee voor een stichting die Helmond in beweging brengt verder uit naar een strategisch plan. En nu was daar die tijdelijke functie.

5700-ORO-Storytelling

Groeien van geluk bij ORO

Maatschappelijk

ORO maakt kwetsbare mensen gelukkig. Dat is hun missie. Maar hoe geef je deze woorden echt betekenis? Hoe begrijpen collega’s en klanten wat dat voor hen betekent? Dat was de vraag van ORO-bestuurder Jan Roelofs aan Groep5700.

Pantein - Groep5700

Van ambitie naar resultaat: twee volle klassen voor een zorgopleiding bij MaasZorgWerkt!

Maatschappelijk Onderwijs

Wat levert een campagne mij exact op? Die vraag krijgen we vaker! Niet altijd kunnen we meten wat bijvoorbeeld een storytellingtraject in harde cijfers oplevert. Maar voor onze campagne voor een zorgopleiding bij MaasZorgWerkt kunnen we dat wel. Met gepaste trots delen wij onze resultaten.

Hub van Doornecollege Groep5700

IVO-Deurne: Van pitch naar monsterklus

Onderwijs

Het begon allemaal met deze vraag…

‘Binnen IVO Deurne willen we onze externe communicatie opnieuw tegen het licht houden. ’Wat kunnen jullie bijdragen? Welke verbetervoorstellen hebben jullie? Waar zien jullie kansen? Hoe kunnen we onze deelscholen nog beter profileren?’

Dat zijn vragen waar ons hart sneller van gaat kloppen. Een nieuwe huisstijl of een verfrissing? Kritisch kijken naar de online en offline communicatie? Hoe wordt er nu gecommuniceerd? Wat werkt? Wat niet? Waar is verbetering nodig? Enkele interne brainstormsessies later lag daar ons voorstel. Een voorstel waar IVO Deurne energie van kreeg! Wij wonnen de pitch. Aan de slag!

Neem contact op

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.