Skip to content
Marloes Kooter
Grip op groei

Stralen tegen de klippen op

Dat is zo’n beetje mijn levensdoel. Want het maakt alles fijner en leuker! Vraagje! Wat krijg je als je Marloes de marketeer, strategisch communicatiecoach, bewustzijnsontwikkelaar en de zangeres combineert? Ik heb geen idee. Laten we het houden op een unieke mix aan ervaring, kennis en kwaliteiten die mensen en organisaties uit hun cocon laat breken. Ik laat je zien wat er op die andere route te halen is. Een route met nog meer resultaat!

 

Kennis en ervaring

Naast meer dan een decennium werkervaring, zit in dit hoofd een heleboel kennis. Een jaar niet geleerd is een jaar niet geleefd. Bij elkaar opgeteld een unieke combinatie van ervaring en kennis, waar ik mijn klanten graag van laat meegenieten.

  • NIMA geaccrediteerd business marketeer.
  • Mastertitel in de communicatie op zak.
  • Bewustzijns ontwikkelaar. Ontwikkelen van persoonlijk leiderschap. Een fantastische manier om mensen te begeleiden naar nieuw en duurzaam gedrag.
  • Meer dan 10 jaar ervaring in het veld. Zowel in het bedrijfsleven, aan bureauzijde, in het onderwijs als bij overheidsinstanties.

Projecten door Marloes

Omgaan met geld Groep5700

Omgaan met geld

Onderwijs

Voor Gemeente Helmond ontwikkelden wij jaren geleden het lesprogramma ‘Omgaan met geld’. Een lescyclus voor kinderen in de 2e en/of 3e klas van het middelbaar onderwijs. De eerste middelbare scholieren uit Helmond en omstreken die het lesprogramma volgden, zijn inmiddels bezig met hun eerste baan of hebben het diploma van hun vervolgopleiding op zak (ongetwijfeld zonder in grote financiële problemen te komen). Tijd voor vernieuwing!

Hub van Doornecollege Groep5700

IVO-Deurne: Van pitch naar monsterklus

Onderwijs

Het begon allemaal met deze vraag…

‘Binnen IVO Deurne willen we onze externe communicatie opnieuw tegen het licht houden. ’Wat kunnen jullie bijdragen? Welke verbetervoorstellen hebben jullie? Waar zien jullie kansen? Hoe kunnen we onze deelscholen nog beter profileren?’

Dat zijn vragen waar ons hart sneller van gaat kloppen. Een nieuwe huisstijl of een verfrissing? Kritisch kijken naar de online en offline communicatie? Hoe wordt er nu gecommuniceerd? Wat werkt? Wat niet? Waar is verbetering nodig? Enkele interne brainstormsessies later lag daar ons voorstel. Een voorstel waar IVO Deurne energie van kreeg! Wij wonnen de pitch. Aan de slag!