Artificial intelligence, oftewel AI, is bezig om het online marketing landschap te veranderen. Wat zijn de voor- en nadelen van deze tools vs. mensenwerk en hoe veranderen deze tools de manier waarop wij werken? Onze Chief Storytelling Officer (CSO) Udo Holtappels gaat hierover in gesprek met Jaap Schepers, directeur van Afdeling Online, tijdens het Afdeling Online Café op dinsdag 18 april.
AI tools zijn computersystemen die kunnen leren van hun omgeving. Ze kunnen beslissingen nemen op basis van gegevens én kunnen denken en handelen als mensen. Maar betekent dit dus ook dat deze tools ons werk gaan overnemen? Jaap zal tijdens deze middag alles vertellen over de mogelijkheden van verschillende AI tools met betrekking tot online communicatie zoals Jasper.ai, Midjourney, ChatGPT en nog meer. Maar kunnen deze tools de creativiteit van de mens vervangen? Udo is als Neerlandicus namelijk van mening dat creativiteit niet te vervangen is door AI. Een interessante discussie tussen man vs. Artificial Intelligence dus!
Programma
- 14.00 – 14.15 uur: Introductie
- 14.15 – 15.15 uur: Interactieve presentatie (deel I)
- 15.15 – 15.30 uur: Pauze
- 15.30 – 16.30 uur: Interactieve presentatie (deel II)
- 16.30 – 17.00 uur: Ruimte voor vragen + borrel
Voor wie is dit Café interessant?
Deze middag is bedoeld voor iedereen die zich meer wil verdiepen in de wereld van Artificial Intelligence en benieuwd is of én hoe dit onze manier van werken zal veranderen. Blijven wij met onze menselijke touch onmisbaar als het gaat om bijvoorbeeld teksten schrijven of advertenties maken? Heb jij geen enkele ervaring met of kennis van een AI tool? Geen enkel probleem! Je bent van harte welkom.
Wil jij erbij zijn?
Er is plek voor een beperk aantal deelnemers, dus schrijf je snel in! Vol = vol!