Skip to content
Afdeling Online Café: man vs. Artificial intelligence

Artificial intelligence, oftewel AI, is bezig om het online marketing landschap te veranderen. Wat zijn de voor- en nadelen van deze tools vs. mensenwerk en hoe veranderen deze tools de manier waarop wij werken? Onze Chief Storytelling Officer (CSO) Udo Holtappels gaat hierover in gesprek met Jaap Schepers, directeur van Afdeling Online, tijdens het Afdeling Online Café op dinsdag 18 april.

AI tools zijn computersystemen die kunnen leren van hun omgeving. Ze kunnen beslissingen nemen op basis van gegevens én kunnen denken en handelen als mensen. Maar betekent dit dus ook dat deze tools ons werk gaan overnemen? Jaap zal tijdens deze middag alles vertellen over de mogelijkheden van verschillende AI tools met betrekking tot online communicatie zoals Jasper.aiMidjourneyChatGPT en nog meer. Maar kunnen deze tools de creativiteit van de mens vervangen? Udo is als Neerlandicus namelijk van mening dat creativiteit niet te vervangen is door AI. Een interessante discussie tussen man vs. Artificial Intelligence dus!

Programma

  • 14.00 – 14.15 uur: Introductie
  • 14.15 – 15.15 uur: Interactieve presentatie (deel I)
  • 15.15 – 15.30 uur: Pauze
  • 15.30 – 16.30 uur: Interactieve presentatie (deel II)
  • 16.30 – 17.00 uur: Ruimte voor vragen + borrel

Voor wie is dit Café interessant?

Deze middag is bedoeld voor iedereen die zich meer wil verdiepen in de wereld van Artificial Intelligence en benieuwd is of én hoe dit onze manier van werken zal veranderen. Blijven wij met onze menselijke touch onmisbaar als het gaat om bijvoorbeeld teksten schrijven of advertenties maken? Heb jij geen enkele ervaring met of kennis van een AI tool? Geen enkel probleem! Je bent van harte welkom.

Wil jij erbij zijn?

Er is plek voor een beperk aantal deelnemers, dus schrijf je snel in! Vol = vol!

Dit vind je misschien ook leuk
Haarlem,,Netherlands,-,Aug,20,,2018:,Front,View,Of,Albert
Appie Today: de nieuwe social zender van Albert Heijn. Zo werd het nieuwe YouTube-kanaal van de supermarktgigant afgelopen 1 februari gelanceerd. Gemaakt voor en door klanten en medewerkers. Met een dagelijkse stroom aan vlogs, informatieve video’s en andere reportages en series, zijn ze de eerste supermarkt die televisie maakt. Gaan die over de aanbiedingen van de komende week? Neen. Denk aan eten, proeven, trends, actualiteiten, blunders en liefde binnen en buiten de supermarkt. Waarom begint een commerciële organisatie met een online televisiekanaal? Sinds wanneer zijn vakkenvullers en kassameisjes programmamakers? Een...
RES-Groep5700
Het leven op aarde verandert. We zijn met meer mensen, er is minder regenwoud, meer stikstof en de temperatuur op aarde blijft stijgen. Daar moeten we samen wat aan doen. Met de Regionale Energiestrategie (RES) wordt er per regio in Nederland gewerkt aan een schone en gezonde leefomgeving. Dat is geen gemakkelijke opgave. Metropoolregio Eindhoven vroeg ons om de werkgroep Communicatie & Participatie te ondersteunen. Door draagvlak te creëren voor de energietransitie bij gemeenteraden en inwoners stappen we samen over op duurzame energie.